Followers

Saturday, August 13, 2011

harapan

suara dengarkanlah aku.. apakah khabarnya pujaan hatiku.. aku di sini menunggunya.. masih berharap di dalam hatinya~~
okeh sesungguhnya memang sy sangat berharap. berharap dapat memiliki sumtin yg dh lme menjadi idaman hati,wuwuwu..oh kamera ku syg.. ble la aku akan dapat miliki ko kn,huk3..camano nih? tarikh konvo makin hari dah makin dekat tapi kamera still xde lg..risau takot x dapat wat hobi aku yg satu tuh..hobi yg mane? ala hobi yg wajib tuh..posing..sedihla,huk3. bole tak pegi request kat kedai gune dulu bayar kemudian.bulan depan dapat gaji saya bayarla tauke.ahaks bahagianye klo dapat wat macam tuh.atau ada sape2 nak belanja? waah lagi bahagia tak tido malam aku,hakhak..paling kurang dapat orang yg sudi belikan dulu pon xpe.nanti aku ade duit aku bayarlah balek.bole tak?? geram nk mintak ma belikan tapi..nanti adik2 xdapat baju raye plak.uhh lagila sedih cenggini =(( bgtau orang tuh pon dye pegi gelakkan kite plak.ish.
till then berharap n terus berharap...nak yg pink tuh =( oke i noe i agak ketinggalan.org dh pakai DSLR aku br terkedek-kedek nk gune digital kamera biase tapi ade aku kesah??
p/s adek aku exam esok.GUD LUCK!! jawab molek deh Tah! baco soalan slow2.laju2 kea x pehe plop.mu punyo BI doh la kureng sikit dri ore,hahah.pointer molek ore belanjo la mu gapo2 =p
p/s/s tadi bukak pose kat uma sepupu.ni mggu kedua utk taon ni ktorg bukak pose reramai2. besh3!! lps buke men niaga2 plak.abes borong kerongsang yg abg G jual,hahah.sampai rm31 engkau!tapi harge borongla.sepupu kan,ahaks.esok kat uma mak cik plak.here I come Penara,tehehe

No comments:

Post a Comment