Followers

Sunday, August 28, 2011

moral of da story..

salam alaik'
alhamdulillah da nk msok 2 minggu aku stat keje.akhirnye medikal jua tempatku,huhu..so far so good.everything goes well. maybe lepas raye stat shif kot.hmm ntah yg nyatanye tempatku di medikal 5 tu still tak tetap.xtaula bile baru dapat wad tetap. sepanjang 2 minggu ni ape yang aku blaja yek? cer ingat jap. ha dapat assist IJC 2 kali. prosedur yg len2 hmm same je cam yg penah wat sebelom2 nie. and aku baru tahu ape fungsi stor pusat yg sebenarnye,hahaha..alkisahnye pada satu petang yg hening haritu, KJ mintak aku pegi stor pusat amek barang pakai habis and alat tulis. KJ cakap 'ini penting jugak ni. awk kne tau esok2 da incharge senang'. disebabkan wad tersebut kekurangan staff terpaksala aku pegi sorang. actually aku baru tahu stor pusat tu wujud kat ppukm time nk anta borg utk uniform haritu. bayangkanla 3 tahun blaja kat situ tapi still xtau wujudnye tempat tersebut. memang sesat la time anta borg tuh,hakhak..okes sambung citer tadi balek. KJ bagi 1 borang n dye cakap nanti awak kne mintak cop 2 kali. kire macam 2 pintu masokla sebelum amek brg. and blablablabla tamatlah perbualan kami. then, SN baru yg sorg ni pegila stor tersebut, amek cop n turun tingkat 1 utk amek brg pakai habis tu.(stor pusat tu tingkat 1 & 2) setelah incik kat stor pusat tu letak brg kat troli, 'dik, xcukup ni troli ni.barang banyak lagi ni.' aku pon bingung2 la nk setelkan probs tersebut. then, sorg lagi incik cakap' tepon wadla mintak bantuan.suh diorang bwk troli yg lagi besa.' aku pon tepon n dapat cakap ngn KJ. 'munirah..kan saya ckp td amek cop and alat tulis je kat tingkat 2 tu. pstu baru turun semula ngn SN Olyn utk amek brg pakai habes tu.. eee budak bertuahh niee.......' demmm len kali klu orang bagi penerangan jgn dok berangan yek ^0^
*******************************************************************************
sebenarnye pagi tu pon aku ade alami 1 kejadian. pagi tu aku pegi unit rekod ngan akak PK lynn utk anta and amek oldnotes. ohho ini merupakan kali kedua aku pegi anta oldnotes. first haritu pegi ngan KJ beberapa hari sblom kejadian ni berlaku. aku pkai mask sebab memang dah pkai dari dlm wad and aku mls nk bukak. then, akak PK tuh g anta spesimen jap tinggal aku sorg kat situ. aku berdiri jaoh sikit dari org2 len yg nk amek oldnotes jugak. tetibe, 'heyy staff nurse...apesal u pakai mask dtg kat sini? sini takde kumanla. u tengok sini sume manusia je mane de kuman and blablabla......'(membebel dgn sore yg agakk kuat jugakla). sume org tengok bebb malu giler kott. aku hanye mampu sengih je x mampu kate ape2. dalam ati sumpah pasni klu aku dtg sini takkan pakai mask dah.
p/s tak lame lagi Ramadhan bakal meninggalkan kite sume =( semoga taon depan dpt kite berjumpe lagi Ramadhan kareem..
p/s/s setelah berhempas pulas mencarik akhirnye jumpe jugak baju purple yg sgt cantek. nak sgt wat purple wane sedondon 1 femly hah amek kau payah beno nak mencarinyee. tapi xpela dah jumpe kan. so it's become 2 in 1. for the 2nd baju rye and for the konvo,heheheh

No comments:

Post a Comment